سالهاست که بر دیوار پیله ام می کوبم، مگر پژواک ضربه ها مژده پروازم دهند، مگر این گوی بر نیستان بغلتد تا از نی ای آوایی آسمانی بشنوم.



۱۳۸۸ اسفند ۲۴, دوشنبه

تبریک سال نو

سال جدید را به همه دوستان و خوانندگان گرامی پیشاپیش تبریک می گویم وامیوارم... امیدوارم که در پناه ایزد شاد باشید .

پی نوشت: عکس بالا یکی از تابلوهای آبرنگ استاد بسیار عزیزم خانم  سوسن پدرام است که شاید بیش از کس هر دیگری که دیده ام قدرت درک زیبایی ها را داشت و بهار ناخودآگاه خاطره نگاه او به زندگی را در من زنده می کند.







۷ نظر:

ناشناس گفت...

Nowruz ra shadbad migoyam
Mahmoud Dehgani
www.dehgani.persianblog.ir

مهستی محبی گفت...

دوست خوبم
نوروز بر شما هم مبارک باشد
به امید شکوفایی و سرزنگی

مهدي صديقي گفت...

درووود پاياني سال 88 را بپذير
سال 89 ئي زيبا و پر از غرور و شادي را برايت آرزومندم
از اينكه سر ميزني متشكرم
راستي يك نقد بر داستان مرحوم علي نجفي در وبلاگ خانم محبي گذاشته ام فرصتي بود بخوان

فاطمه زنده بودی گفت...

من هم سال خوب و قرین با سلامتی را برای شما آرزو می کنم

پایدار بمانی

مریم تنگستانی گفت...

سلام بنفشه عزیزو هنرمند
شادی و سعادت جهان آن تو باد
سالی پربرکت برایت ارزو می کنم

نعیمه گفت...

سلام خانومی باید سر فرصت بیام و از نوشتههات استفاده کنم

مریم تنگستانی گفت...

سلام.. با داستان بی سایه ها روزم به ملاقات متهم ردیف اول بیایید